خرید از سراسر دنیا


» 8نوع از انواع گیاهخواری

8نوع از انواع گیاهخواری

8 دسته گیاهخواران

آن هایی که گوشت نمی خورند اغلب خود را "گیاهخوار" می دانند.

گیاهخواری دارای تاریخچه متنوعی است و در رژیم غذایی ادیان هندی مانند هندوئیسم، بودیسم، و چین بسیار دیده میشود . رژیم های گیاهی عمیقاً در بسیاری از سنت های آشپزی آفریقا - به ویژه در غذاهای زیمبابوه و غنا - نهفته است. در واقع ، تقریباً هر قاره ارتباط خاصی با خوردن یک رژیم غذایی متشکل از بیشتر گیاهان دارد.

با وجود تعدد نژادهای غنی و متنوع گیاهخواری ، منطقی است که اکنون بسیاری از انواع گیاه خواری در سطح جهانی داشته باشیم. 


8 نوع گیاهخوار را بشناسید

1. گیاهخواران

دکتر هونز می گوید: "گیاهخواران افرادی هستند که گوشت نمی خورند ، اما ممکن است از نظر خوردن تخم مرغ ، شیر ، پنیر و سایر محصولاتی که ممکن است از حیوانات گرفته شود انعطاف پذیر باشند." "آنها گوشت نمی خورند اما محصولات دیگر ممکن است شامل مواردی مانند عسل ، ژلاتین ، کلاژن یا شکر سفید باشد مصرف کنند .

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


2. انعطاف پذیرها

همانطور که از نام آنها پیداست ، این گروه انعطاف پذیر هستند دکتر هونس می گوید: انعطاف پذیرها ها افرادی هستند که بیشتر گیاهخوار می خورند اما ممکن است گاهی اوقات تمایل بیشتری به خوردن محصولات حیوانی داشته باشند." به عنوان مثال ، آنها ممکن است یک استیک بخورند که با گیاه سرومی شود یا از تخم مرغ استفاده می کند.

3. ماهی خوارها

دکتر هونس می گوید: "Pescatarians گیاهخوارانی هستند که ماهی و محصولات ماهی می خورند و همچنین ممکن است لبنیات یا تخم مرغ بخورند یا نخورند." مردم معمولاً این رژیم را به عنوان نقطه شروع برای مصرف پروتئین کمتر حیوانی انتخاب می کنند و سپس ماهی را نیز به آرامی کنار می گذارند.


4. گیاهخواران لاکتو اووو

نوع خاصی از گیاهخواران گیاه خوار لاکتو اووو است که هم تخم مرغ و هم محصولات لبنی می خورند ، اما به مرغ ، ماهی ، گوشت قرمز و سایر حیوانات نه می گویند. این نام لاتین فانتزی همان به معنای گیاهخوارانی است که اکثر مردم خود را از این دسته می نامند.


5. گیاهخواران لاکتو

"بله به شیر ، پنیر و ماست! نه به تخم مرغ ، "گیاهخواران لاکتو می گویند.


6. گیاهخواران تخم مرغی

"من تخم مرغ می خورم ، اما هیچ لبنیات یا سایر محصولات حیوانی نمیخورم ، "گیاهخواران تخم مرغی می گویند.


7. وگان ها

دکتر هونس می گوید: " گیاهخواران هیچگونه فرآورده های حیوانی نمی خورند - نه تخم مرغ ، نه لبنیات ، نه روغن ماهی و نه هیچ فرآورده ای مشتق شده از حیوانات. گیاهخواران همچنین از خوردن چیزهایی مانند عسل ، ژلاتین ، کلاژن و حتی شکر سفید و همچنین استفاده از محصولات حیوانی در سایر قسمت های زندگی خود ، از جمله مواد آرایشی تا لباس خودداری کنند.


8. خام گیاهخواران

خام گیاهخواران ، غذاهای پخته شده را نمی خورند و آنچه انسان در طبیعت بدون دسترسی به آتش می خورد ، مصرف میکنند. این خامخواران فقط غذاهای گیاهی فرآوری نشده را که بیش از 115 درجه فارنهایت گرم نشده اند ، مصرف می کنند. این نوع رژیم غذایی اغلب با بحث علمی زیادی روبرو می شود زیرا بسیاری از سبزیجات - مانند مارچوبه ، گوجه فرنگی و سیب زمینی شیرین - در واقع وقتی آنها را طبخ می کنید از نظر غذایی ارزش بیشتری پیدا می کنند. به علاوه ، تمرین بسیار دشوار و محدود کننده به نظر می رسد.

 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده