دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گیاه خواری و کبد چرب

گیاه خواری و کبد چرب

آیا گیاهخواری باعث درمان کبد چرب میشود؟

یکی سوالات دائمی که از افراد علاقه مند به درمان کردن کبد چرب خود دریافت کردم این است: آیا باید وگان یا گیاهخوار شوم تا کبد چرب خود را درمان کنم ؟و از آنجا که این نگرانی مشترک بسیاری از افراد است ، ​​امیدوارم به شما کمک کنم تا انتخاب هرچه بهتر را در مورد درمان کردن کبد چرب خود در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

در ابتدا ، ما با اطلاعات مختصری در مورد این تغییر بالقوه سبک زندگی شروع خواهیم کرد.

بنابراین ، تفاوت اصلی بین وگان و گیاهخوار این است که دومی معمولاً در رژیم غذایی خود فرآورده هایی مانند لبنیات و تخم مرغ دارند (فقط از مصرف گوشت اجتناب می کنند) ، در حالی که یک وگان از هر نوع غذایی که منشا حیوانی داشته باشد کاملاً صرف نظر می کند

با توجه به این نکته، وگان یا حتی گیاهخواری برای کسانی که از کبد چرب رنج می برند ، یک انتخاب مناسب به نظر می رسد.

در پایان ، همه به ما می گویند از خوردن محصولاتی که چربی زیادی دارند خودداری کنید و میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنید. بله ، این صحیح است: وگان یا گیاهخوار شدن می تواند به شما کمک کند سریعتر کبد چرب خود را درمان کنید.

با این حال ، وگان بودن (از این به بعد فقط از این اصطلاح استفاده خواهیم کرد) به طور خودکار به معنای سالم غذا خوردن نیست.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

بسیاری از - و نه بیشتر - از غذاهای وگان هنوز هم بسیار پردازش شده و بسیار ناسالم هستند. تفاوت بین خوردن گوشت سرخ شده و سبزیجات سرخ شده خیلی زیاد نیست ، زیرا به هر ترتیب هنوز هم مقدار زیادی چربی ناسالم دریافت می کنید.

همچنین ، بسیاری از غذاهای وگان سرشار از کربوهیدرات هستند ، که باید از لیست غذاهای شما به طور کامل حذف شود تا کبد چرب شما را درمان کند.

منظور من این است که رژیم غذایی وگان به طور خودکار کبد چرب شما را درمان نمی کند. این یک تصور غلط رایج است و بسیار خطرناک است ، زیرا بسیاری از مردم به گیاهخواری روی آورده اند اما آنها هنوز غذاهای زیادی می خورند که اجازه ندارند.

متاسفانه در اینجا راه ساده ای وجود ندارد ، زیرا بسیاری از دستورات و غذاهای گیاهی بسیار ناسالم هستند(و این فقط برای کسانی که از کبد چرب رنج می برند، نیست.

مشکلات احتمالی رژیم وگان و کبد چرب

بزرگترین مشکل من در مورد رژیم غذایی وگان یا شیوه زندگی این است که محصولات زیادی وجود دارد که سعی در تقلب و شبیه سازی به محصولات گوشتی دارند: ما برش های وگان ، شیر وگان ، استیک وگان ، برگرهای وگان و غیره داریم.

متأسفانه ، برای ایجاد این محصولات ، پردازش زیادی لازم است و از بسیاری از مواد شیمیایی ناسالم استفاده می شود. 

همچنین ، بسیاری از دستورهای غذایی وگان وجود دارد - دقیقاً مانند مواردی که رژیم های منظم و مبتنی بر گوشت دارند بسیار ناسالم است مانند بسیاری از مواد سرخ شده ، قندهای اضافه شده و مواردی از این دست.

همانطور که قبلاً گفتم ، هر چیزی که در روغن سرخ شود ، مهم نیست ، گوشت باشد یا سبزیجات. هر چیزی که یک پیمانه قند اضافه شده باشد نیز ناسالم است ، درست مانند موردی که با استفاده از مواد نگهدارنده و سایر مواد شیمیایی تهیه می شود.

به عبارت دیگر ، وگان بودن به طور خودکار به این معنی نیست که غذای سالم تری دارید. همانطور که به این معنی نیست که اگر می خواهید کبد چرب خود را درمان کنید، وگان بودن گزینه خوبی نیست

این کاری است که شما تصمیم می گیرید با دلایلی فراتر از مزایای سلامتی انجام دهید. و در نتیجه ، وگان بودن هیچ ارتباطی با درمان کردن کبد چرب ندارد.

شما فقط باید همان اقدامات احتیاطی را که در هنگام برخورد با یک رژیم غذایی مبتنی بر گوشت انجام می دهید ، انجام دهید: اطمینان حاصل کنید که غذاهایی که می خورید حتی الامکان طبیعی هستند ، بدون مواد شیمیایی اضافه شده ، چربی زیاد و یا کربوهیدرات زیاد هستند.

در واقع ، این همه کاری است که شما برای داشتن یک رژیم مناسب و دوستدار کبد باید انجام دهید ، مهم نیست که در این راه گوشت یا انواع دیگر محصولات حیوانی را بخورید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده