خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مضرات فراوان غذاهای پخته شده

مضرات فراوان غذاهای پخته شده

مضرات فراوان غذاهای پخته شده


مواد طبیعی و خام برای بدن انسان و دستگاه گوارش کاملا شناخته شده است ، بنابراین در زمان گرسنگی و ورود مواد طبیعی ، به فرمان مغز و بوسیله معده و روده ها آنزیم های متفاوتی برای هر گروه از غذاها ترشح میشود. غذای طبیعی مدت زیادی در معده نمی ماند چون شناخته شده است و معده خیلی سریع و آسان کار خود را انجام داده و آن را تحویل روده کوچک می دهد. عملیات روده های کوچک و بزرگ در کمال هوشیاری و با ترشحات خود بخوبی انجام میشود و با صرف کمترین انرژی غذا هضم گشته و تحویل دیواره مویرگی روده کوچک می گردد. بقایای غذاهای فیبری تحویل کولونها یا روده بزرگ میگردد تا آنها را تجزیه کرده و آب و بقیه مواد غذایی را جذب نموده و تفاله آنها را از طریق راست روده تخلیه نماید.


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

اما غذای غیر طبیعی یا پخته ، بدلیل سوخته شدن توسط آتش ، اغلب آنزیمها و بویژه آب و مواد غذایی غنی خود را از دست میدهد. غذاهای پخته برای دستگاه گوارش انسان ناشناخته بوده و مدت زیادی در معده خواهد ماند و بخاطر همین احساس سیری کاذب داریم. این ماندگی باعث تجمع گلبولهای سفید برای حفاظت از معده شده و اکثر ۶ لیتر خون انسان در معده جمع شده و انسان دچار سنگینی و افت فشار میشود. بهمین دلیل پس از خوردن یک ناهار پخته ، هوس شیرینی می کنیم. تشنگی کاذب بدلیل کمبود آب در پختنی ها و نمک فراوان و چاشنی های دیگر موجود در آن ، کار را دوچندان خراب می کند. این غذای پخته ۷۰ درصد انرژی بدن را برای هضم و جذب ناکامل گرفته و سایر اعضای بدن را دچار کمبودهای فراوانی مثل فرسودگی ، التهاب ، عفونت و خشکی می کند ، که در هر خانواده و یا نژادی بیماریهای مختلفی را مشاهده می کنیم .

این غذاهای آتشین و جهنمی تولید ترکیباتی می کنند که در جاهای مختلف بدن لانه کرده و تولید سنگ ، رسوب ، تومور و گره می نماید. رسوباتی که فقط با مواد شیمیایی پاک میشوند.


معده انسان برای هضم هر یک از مواد غذایی باید یک " شیرابه و آنزیم " مخصوص ترشح کند بنابراین در ترکیب خوری رایج کنونی مردم به صورت نان ، برنج ، گوشتها ، حبوبات ، ادویه ها و سایر چیزهای پخته شده بیشترین انرژی و ماندگی در بدن انسان ایجاد میشود. بوی بد عرق انسانها و بوی زننده مدفوع آنها بدلیل ترکیبات پخته شده مذکور می باشد که توسط هیچ ماده ای قابل هضم و جذب نمی باشد.


فیزیولوژی انسان طی سالها پخته خواری از حالت طبیعی خارج گشته و تحمل گرما و سرما را ندارد ، بدنها پف کرده و ترشحات آنزیمی به صورت صحیح انجام نمی گیرد و ذائقه فطری و غریزی آدمها گم گشته و فقط " نمک ، شکر و روغن " را میشناسد. بینی که عضو بسیار حساس بدن در بخشهای جنسی ، غذایی و عاطفی است حالت طبیعی ندارد. زبان انسان زمانی تیغ دار بوده براساس پخته خواری ناپدید شده . از آنجائیکه غذای پخته و غیر طبیعی سلولها را سیر نمی کند ، مجبوریم روزانه در چندین وعده معده را پر نماییم و به دنبال آن ذخیره غذایی در انبار و فریزرها بالا می رود که خود موضوعات جنگ و درگیری و رقابت و بی توکلی به خدا را به دنبال دارد.


تمام بیماریها ، جنگها ، حرص و آز در زمینه های ذهنی و جسمی انسان بدلیل فراموش کردن غذای طبیعی و خام خود می باشد . چنانچه انسان دست از " پخته خواری " بردارد ، انسانی نوین در سر زمین نو با حضور همه جانداران و فضای سبز بهشت را در آغوش خواهد کشید.


این جهان زندان و زندانیان

حفره کن زندان و خود را وا رهان


   " مولانا "


بشر بدلیل پخته خواری غذای کلیه جانداران را از آنها گرفته و به تصرف خود در آورده و علاوه بر آن خود آن حیوانات را نیز می پزد و می خورد. بالاخره جایی حوصله زمین سر خواهد رفت و تکلیف خود را با این موجود دو پا روشن خواهد کرد.

برگرفته از سخنان ارزشمند استاد احمد دهقان

تهیه و تنظیم : محمود لازمی


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده